Featured

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. iyi ama bence her gün site yenilenmeli yani yeni sorular gelmeli 1 aydır giriyorum by siteye hep aynı hep aynı

      Sil
    2. Elimden geldiğince yeni testler eklemeye çalışıyorum :) sen siteyi takip etmeye devam et çok işine yarar emin ol :D

      Sil
    3. Site güzel ama müfredatımıza uymayan sorular var. Onları düzeltirseniz çok iyi olur.Ama yine de sizin gibi siteler sayesinde sınava rahatça hazırlanabiliyorum.

      Sil
    4. Evet yeni testler hazırlayın bence ben 2 veya 3 aydır bakıyorum hep aynı testler ailece bu testleri seviyoruz bana göre bence YouTube kanalı açın ordan da bakarız neyse sizi takip etmeye devam ediyoruz ailecek test atmayı unutmayın Kendinize İYİ BAKIN VE HOŞÇAKALIN (;

      Sil
  2. Çok güzel ama sorular kolay hemde az

    YanıtlaSil